No, no no!

Hähö hähö hähö hähö hähö hähö...! Findsch au?

28 Januar 2007

Stosrokka Bartrokka Eleminokka!

Hallo all zämä...!
D'Ratschg het sich es paar Föteli vo Ftan gwünscht..leider hani nid so viel vode Wohnig gfunde...ganz ide Afäng vo üsem Bsitz vo dene 2 Wohnige (vorher hämmer no e anderi Wohnig gha det obe) hämmer die modern Technik nonid so gachtet...mir hend ke Digitali Fetlis vodere Ziiit..ehrlich gseit hets aber genau da brucht es isch de hammer..womer serscht mol ufe sind mit Kollegä..ich bi galub 14ni gsi...mit Eli Mauri und Romina =) es Johr spööder den mit Eli Mauri Oli und Nadja..hahah ich hca nümme (du ju underschtand mä?) ahaha am erschte obed hämmer scho gschafft das die vo une isch cho motze...ich und dsiby hend üs eifach im schrank versteckt ahahha mir feiglings..den isch de Mauri so ad türe und het sgeit "Sorry" die ander het gmeint mir seget engländer...sie so: pliiiis understand määä! ahahahaha oje oje...dasch luschtig gsi..ich versuech den mol die Föteli uf de pc z'scanne =)..ahahah ich mo grad so lache..wemir det usgseh hend scheisseeee..echt üübel hihih mica da wilsch gar nid wüsse....weme mit es paar lüüt got isch bis etz no immer geil worde..damol wirds sicher au guet =) oli chum gämmer dere servierdüse wieder en 5 räppler als trinkgeld...und em agro-andy gämmer damol gar nüt ahahaha..
So do etz mol paar pigtschaaas...

Landschaft mit Sunneundergang..wunder schön odrr..
Dasch D'chuchi ide chlien Wohnig, die werdet mir den bruche...Oli bitte ke Tomatesosse us 3 meter höchi abetschütte , danke! =)..(dasch es einzig mol woni uf üsen Oli bös gsi bi..hahah da brucht viel..)
Chuchi ide grosse Wohnig
So gsehts us wenn 2 Töchtere mol nett sind zu ihrne elter (au nu wels 50gi werdet....chchc) dasch es letscht Johr gsi..
da au
und da erscht...




no zum schluss e Föteli dasme d'stube chli sgeht..aber meh fallet wohl die andere 2 herzige uf, nid?? jööööö =)


etz no zum schluss öppis...für d'mica und de claudio =) ich seg nu so viel..da sinds gsi wos grad usem wald cho sind...en geute denn..(ahahhahaha)

so mini liebe das wers mol..freuet eu uf d'ferie es wird sicher luschtig (ich freu mi nu scho uf d'zugfahrt...heheh
kussskuss

9 Comments:

  • At 28 Januar, 2007 18:47, Blogger thilini said…

    hehe marili cooli bilder:)wiä lang mumer dän zug fahre???ich bi meh als beruhigt das sässlilift hät:)ich hasse bügellift!!!
    wiä lang fahrsch dän du oli scho snowboard?
    morn lüti dän mol am chef ah und sägem sdatum!
    ja ich freu mich au mit eu dröfe id feirä zcho.wird sicher cooool=)mit eu doch immer würis au ufere insle us halte oder eisam ufemene bergspitz:)obwohl einsam wäri ja dän nd aber egal.ha nur welä sägä dasich die ziit mit eu mega gnüssä ha eu mega lieb

     
  • At 28 Januar, 2007 18:53, Blogger Mari said…

    ich hasse bügellift au..aber ebe gell eine hets leider...ahahahah scheisse he es isch immer so geil wend usegheisch so churz vor schluss...dpischte isch soo wiit weg und du bisch eifach im tüfschnee usse...den laschtet immer sonen druck uf eim dast nid usegheisch..und genau den gheisch ebe use =) mir isch etz no nie passiert zum glück nu am afang..aber de ellen und dsiby hend glaub mol alles im tüüfschnee derfe ueflaufe...=)
    ich finds au kuul dast mit chunsch..den monis nid mit dene 2 männer allei ushalte =) hehe...
    ich ha vor drüü johr mol agafnge bordä..aber eb ratschg du weisch =) de oli fahrt nid boord de mauri au nid...ski und snowblades (oli snowbaldes, dasch jo klar gsi) hehe

     
  • At 28 Januar, 2007 19:11, Blogger thilini said…

    hmm und uf dä bügellift mumer?jäso dän simer die einzige ufem brätt dän chömres ja sehr gmüätlich neh die andere zwei flixed ja eh dävo=)

     
  • At 29 Januar, 2007 07:24, Blogger mica said…

    bonnnschuuur ihr alli!
    we gots eu? guet gschlofe? naja bi nu so halb fit, huere kaputt und so halswehkak... ke wunder noch dere session i de chälti bi weiss nid wieviel minusgrad... im traum isch immer wider vorcho! JRRRR KELLYYYYYY! aber ich has völlig verwechsled da chunt mer au no früeh in sinn...ha immer gmeint de 2.2. aber debi ischs jo de 2.3. ich voll hohli nuss;)
    apropos, d'föteli vo ftan sind voll cool! echt sweet wohnig! also d'sibillita & ihren cyc sind mega herzig hihi... und mari, dis herz im schnee au... jo eh mir gheied fasch d'auge zue:( freu mi uf hüt obig...chum es telefon über;)
    jo und sust wa hender z'verzelle? rahel? bisch im kurs? ischs cool? und du märi..........denk dir gots so we mir. aber chasch jo am Mi/Do wida i dschuel. ich freu mi jo etz scho uf di ander "n"
    bi gad am justin lose;) es erinnered mi eifach nume a de obig & dsession vorusse;)
    sodeeeeeliii apropos steipilz;) ha nüm chöne marili=)
    so ihr,wa hend di andere no zbrichte?melded eu!!!
    big kiiiiiiiiss

     
  • At 29 Januar, 2007 09:56, Blogger Mari said…

    hoi hoi ihr 7000 piipel...
    jojo ratschg mir 2 ufm bügellift..aber he bismer nid bös weni den vilicht nu eimol mitchume =) die andere 2 unterhaltet dich scho..ich chille den chli ide warme stube..trinke chli punsch und lieg NID fernseh, wel, mir hend det obe kene...ääätsch heheh..nei da findi au guet so...weg vode tiwilisaischooon oder...hehe üs wirds scho nid langwielig...(oder ich chönt au go laufe wene älteri oma..(ich finde da no schän det obe..chli im wald umeirre..so chli für sich allei..jo etzt denket ihr sicher wieder: mari das elender naturkind..=)
    hihii uf de piste ich sgehs genau...du luegsch den sicher immer de boorder noh..stimmts oder hani recht?? aber die gsend jo eh immer chli us udn sobalds de helm abziend bisch gard entüüscht...=) aber mir chönd jo den mol chli bide pipes im funpark zueluege..lieber zeueluge als selber fahre (ich versueche scho alles zum nid möse fahre ungalublich)
    hey mica jo he de jr. kelly..gli es johr..läck he dasch so en geile obig gsi, da konzert, so öppis hni no nie erlebt...da vergissi nieme!! Ich ha nochher, we du au, immer nuno jr.kelly gloset und es het mi jedesmol grad wieder i die stimmig vo dem hammer konzert inebersetzt...so geil...sid döttel lost au mini schwö me reggae..vorher het si sich galub nie so recht chöne defür begeischtere für die modern roots sache..aber de hets klick gmacht! de jr. kelly schaffts =) hammer hammer..!!
    hey es tel??? chchchh...da ffreut mi für dich...=)
    jojo die steipilz gönd no id gschicht iii..ich motze jedesmol weni ehi chume nochem schaffe wen mis mami zum chochä öppis use gfrüüri gno het..cih schmökes au n o e halb stund nochher "maaa? hesch dgfrüri ufgmacht?" "joo, woher weisch etz da wieder?" "ICH SCHMÖKES, MACH DA BITTE NIE ME!"chchchc....

    aslo ich muss widdaaa hehre kusskuss

     
  • At 29 Januar, 2007 11:50, Blogger Mari said…

    hey jo da hani no vergesse rahel..mir fahret öppä 4 stund und 30 minuuuuten..inklusive poschtautoo uf ftan ufe..und he nemed euri schiggä bikinis & badhose mit...in scoul unne hets sone geils baad zum sich erhoole! ich segs etz scho susch vergss ichs denn no =)

     
  • At 29 Januar, 2007 14:44, Blogger mica said…

    Mari, wenn gosch denn uf ftan? Det i dere wuche wo den de RRRRAHRAS charmer chunt? Weiss voll nid obi det ane söll he…………..oke dmica got den eh,obwohl sie de scho mol im nouveau-monde do in fribour gseh het. Aber ich hanen eifach nid so toll gfunde. Vilicht ischer damol voll spitzemössig, wer weiss……………aber ebe den würemer den eifach ev. as tanya stephens uf züri am samschtig druff? Wer chunt no alles mit? Jo mari du gosch etz voll no go boarde……………shit wür mi grusig aschisse;) du bisch jo au so en ‚mega-fanatiker’ we ich, gell;)haha……….okee went hald es wöhnigli hesch det obe gosch hald glich ab und zue………………..oder den hald go schlittlnnn oder wandere. He wiso nid, find da au voll gedige………….wür gern mitcho;) hehe ratschgg luegsch den das ken sturz machsch wen dine boarder nohguggisch!;) chasch sicher mega guet boarde, oder?
    Jo mari de juuunior……….. wenn etz no rasta should be deeper oder en andere tune vonem chunt fahrts voll i weiss nid………………..wür den grad wider 11 mönet zruggkatapultiert;) det a DEE OBIG! Bi nocher no tagelang voll dure gsi, hihi…………..du jo au mari hehe! Mir zwei wider!!!cool, dass nocher d’sibilla chli vom modern roots agfresse worde isch hehe!
    Jo steipilzli………………..ich glaubs nid, het mi fasch vergrölt woni da glese ha mit dim mami;) haha………………aber zum esse sinds ebe glaub no lecker…………..jojo es telefon no hüt obig, freu mi, sicher mol e person wo chli was im chopf hät…………………………………gell marilitta.
    So,go etz in kursssss…………………………penn so öbis vo ii & mag eifach nüm total am end bini,fagging nohwürkige;)
    Bis hüt obiggg!!! Bonne fin d’après-midi…

     
  • At 29 Januar, 2007 19:05, Blogger thilini said…

    hey marili und mica was dänked ihr wieder vo mir hä?aber boarder sind scho cool;)nüt gägä skifahrer gälled mauri und oli;)hehe ha dän nur auge für eu zwei;)ja eh mari gömer bim funpark chli go güxxle luege wasmer alles nid chönd=)und mica ich bin froh wäni ohni sturz dä berg durab chum!also dä oli und dä mauri mönd dän viel warte chani eu jetzt shco sägä...und mari nur 1x?;(
    oh ja gömer eus mol go erhole im bad hani di eh welä fröge öbs da hät...ja mir gsehnd ja dän wiä da wird vielciht isches au mega wüäschtund mir leischtet dir gsellschaft im warme stübli;)und mached gsellschaftsspieli;)händ scho oder?

    nei mica ha erscht morn kurs=)luege was dä graf zu mim chrume türli seit:)has nid so ufbewart wiä ers gseit hät:)aber wird än easy kurs chli lackiere etc:)also ich hoffs!
    und dän wän die wuchä verbii isch heissst scho muy caliente;)aber leider ohni dich;(

    hey oli und mauri wo sind er????
    küssli rahel

     
  • At 30 Januar, 2007 19:39, Blogger Ince said…

    hallo zäme
    ich meld mi au mol wieder... recht viel bilder hender da jo posted, nid schlecht!
    goge bade? schrecklichi idee, vor allem woni jetzt ghört han, dass der oli tatsächlich muen 3 mol goge 3 kilometer schwümme! hahahahaha :D
    jaja, ftan ischs cho no en schöne ort und det hemmers scho mängsmol luschtig gha :)
    @mica: das isch dlivia munz gell? seischere mol en gruess bidde... mir sind zeme id sek.
    lg a alli
    Maurus

     

Kommentar veröffentlichen

<< Home