No, no no!

Hähö hähö hähö hähö hähö hähö...! Findsch au?

21 Januar 2007

Snowboard WM in Arosa

hey zämä

ha dänkt ich schrieb au mol öbis da ine:)
Am Sa bini öbe am halbi 5i is bett ha ghoft ich schlaf nochli bevor i wieder mu ufstah.doch däm isch nid so gsi ha ca.1.5h döst.heja ha mi aber für da guet gschlage.find ich:)
in arosa acho hämer zerscht die beide jungs(24 und 26)usem bett gschället und ihne dän eusi kauft gipfeli abträtte:)
sie sind sehr netti ufgstellti lüüt!
mit ihne simer dän meischtens zämä gsi. i dä bahnstadtion hät sich dän no usegestellt gha das mir eigentlich VIPs gsi wäred.das heisst Zmorge,zmittag,tageskarte etc...
aber ja isch glich mega dä hammer gsi... sind gos final i dä halfpipe go luege. sie sind genau bi eus zum 1.jumpt=) da mol paar bilder:




am abig simer dän no go pizza ässä und in usgang=) wär natürli au sehr gern bi eu im cheller gsi aber wiä esther immer seit mer cha nid alles ha!

Isa wieso häsch du nid chönä gah gescht??

also wünsch eu än guete wuchästart...
mus glich schriebe ha eu lieb

4 Comments:

  • At 22 Januar, 2007 19:10, Blogger Blubb said…

    WoW, ade Snowboard-WM live debi, das tönt doch geil. Aber schad isch, daser ersch zspot usegfunde hend, daser VIPs gsi währed. Das wär denn sicher no meh abgange. Aber weners au so cool gha hend, isch das doch guet.
    Was für 2 Type sind denn das gsi? Bekannti?
    Und cooli Fotene hesch gmacht!

    Dir au en schöne Wuchestart und bis am Weekend und nid vergesse, hüt Obed chunt 24 =P

     
  • At 22 Januar, 2007 19:20, Blogger Mari said…

    Hey Ratschg!!
    Echt kuul!! ich mo ehrlich sie, ich findes scho guere geil zum zueleuge (au weni öppis mit WM Qualität no nie gshe ha)Ich selber fühle mich jo gar nid wohl ufem Board..ha echt alles versuecht, bi aber immer so verchrampft und han schisss...(seinzig kuule sind dprivatlehrer..hehe aber au nid kuul gnueg dasis mir wieder atue..) mo de mauri und de oli hald allei fahre...ohni mich.toll udn ich hocke da ganz tag ume? aso wenn nomol öppertw et mit cho wo mit mir chli umähocke will nu melde =)
    ui nei das mit de VIPS..da hett mi denn aber schön ufgregt..heheh aber mega scheisse, dass eu niemert do drüber informiert het...!
    hehheh sinder denn nu Fraue gsi? und die 2 Tüpe hender det kenneglernt?? aaa da sind die wo nie hend welle abgooo, gell ratschg..=) he au restepce to ya pictures!! Meega geil für dase smitemhandy gmacht hesch..au füre normali cam wärets super!! ich schaff da nid mol miter normale =)
    kusskuss mariili

     
  • At 22 Januar, 2007 19:34, Blogger Blubb said…

    Nei Mari, do mosch ke Angscht ha, mir lueged scho dasders nid lanagwilig wird =)

     
  • At 22 Januar, 2007 22:17, Blogger thilini said…

    hehe oli da würsch jetzt gern wüssä:)esther kännt die familie wo die wohnig ghört und dä eint isch dä sohn und dä ander sin kolleg:)
    ja bis am wuchäänd freu mi:)ja mir sind 4 fraue gsi und sie 2:)

     

Kommentar veröffentlichen

<< Home