No, no no!

Hähö hähö hähö hähö hähö hähö...! Findsch au?

15 Januar 2007


Grüezikus ihr gigantikus faulikus stupidikus piapelkus! (Lostpark so wer Lost no viel besser!!)

Ich ha mir scho de ganz Mittag überleit, obi anstatt schaffe mol chli vom week end söll verzelle. Has aber nid gmacht und promt isch ganz krass gwünscht worte seitens olifant, dasi news bring…oli hör bitte mol uf rüeblifresse & zahweh ha..uf da hani echt so ke luscht me =) Da de Maurus Meierus & de Oli Macher eh ken finger rühre würed zum selber öppis schriebe und wel d’Schielsa & d’Rahel sich bis etz nonid zu Wort gmeldet hend (es denked jo usserdem eh alli jo d’Mari macht da scho, wa au recht so isch, denn ich bi blond) tue ich etz mol afange demitt..ich machs jo au nid ungern =) immerhin chani so 2 PPP’s (Prärie Po Pingu’s) usezögere…eini hani am Mittwuch & die ander am Dunnschtig, toll ich ha no ken Finger grührt. Ha komischerwies so ke luscht..debi isches jo so toll -.-` und e big Prüäfig hani au no….jojo simmer nid alli gigantisch arm?? Und lernemer nid alli so likkal bit & schiebet es Züg vor üs her wenenen schereiende Rotzgooof im Chindwägeli..? Mol! Ebe, hanis doch gseit! Also etz aber zum Week-end….

…..Friitig: blalal blala blala blala Chäller (möchtegernska die erscht band, ska p mässig nid mis ding..dmichelle isch umepoget wene wahnsinnigi..ich has schier nid chöne glaube =) heheh…
2. Band het gwüsst wa ska isch…schös züüg gspielt es hei leit sind ganz klar Toots covers gsi (egal dases coveret hend isch glich schö gsi) und de real rock Riddim…=)
De rescht vom Obig hetimer chöne spare..isch zwor megs luschtig gsi mit eu!! Olifant Ratschggeel Ilis Mica usw usw…=) Es het leider chli wenig lüüt gha & es isch nie so richtig Party ufcho, dasch schaaad gsi…& geg de schluss hani eifach ke Motivation me gha! Het ger me party gha und chli me Sound!
Me gits nid d’sege..ussert no bla bla bla bla! Bla? Balabla? Dürrrr düdüd jo düdürdü! Düdüdüdüüüür!
Nögschte Tag: Kino….zerscht dä dings do a jo “The Prestige” isch en hammer Film heti nid denkt, echt nid! Und da de Oli erscht uf dspootvorstelllig het chöne cho simmer hlat grad nomol gange..Oli ich schulde dir no öppis glaubi hehe =) denn simmer go (und wehe ihr lachet üs us) „Nachts alleine im Museum“ echt ungalublich…mir hend üs gschwore sonen blöde Film nid go luege und promt simmer doch gange…heheh isch gar nid so schlecht gsi.. no luschtig wirklich…(am beschte sind e dnachos) jojo dasches au scho gsi…
Sunntig lang gschlofe (ich nimme a do chani für alli rede ussert für de Oli ahahahahahah) denn mit de Isa und mim Köter chli go laufe em Velo weg no uf Beringe mr hend chli öppis für üsi gsundheit möse tue, sind jedoch nochem spaziergang id Stadt in Mac und hend alles wieder zu Nichte gmacht =)
Jo me gits nid zsege! Usser min Lieblings Tune isch sid geschter (wonin enteckt ha) „ Cocoa Tea & Johnny P - Fling It Gi Me Jah (African Beat Riddim)…heheh wasch euen Lieblingstune im Moment? Oder immer nid nu im Moment? Für alli wo so sind we de Oli & de Mauri en Tune wer denn für eu eifach en Song =)

Soosoo etz chömed no paar piktschärs! Kuss kuss rrr rrr eui Marionitta!


Schielsa mol ganz Isa & d'Rahel...herzigs Bildli!!


Luk der junge Hund & de Oli der junge Fant


Stephano and the Girls..au e herzigs Föteli (alli sind immer so fotogen ussert ich -.-' chchch....)..

...do de Bewies..jo äähm kein Kommentar...wemrr üs nu vo dem Foti wür kenne würermr wohl als ober nuttene gelte..(sorry mica nüt für unguet =) heheh nei isch nid ernscht gmeint)

sgoot au chli besser..=)

hihihi häähäää..jöö mica du pogerin =)

tuschl tuschll rrr rrr

jööses nei lueg au do..!

Desi & Rahel..

so dasch es gsi..ich hoffe ihr chömed all is Tap nögscht Wuche & ich hoffe au dasmer denn alli fitt sind zum so richtig Party mache...=)
rrr rrr
 Lost verabschiedet sich..damol zum glück ohni heiligeschie..besser so..hüt obig nid vopasse, die einzel akzeptabel serie (ichhassesexandthesitiii)

ajo ha no e frog, weiss öppert vo eu superinformatikers wieso me gwüssi föteli nid cha aklike und bigger a lookä? pliiis bigger better nicaaa!
Und vergessed mir nid euen lieblings Tune (Song) z'sege..ich will das ihr eu aktiv beteiliget so chas nid wiitergo ihr grosis =) =) dubblä smeil hey ecjt restepce


Jo da Föteli hani au no welle ufelade..es zeigt eifach so schö das de oli und ich so guet zemepasset, wel mir beide ke Ahnig vo nüüt hend...so schiiients zumindescht =)
mir lueger beide dermasse blöd anenad verbi..das könnten unsere gedanken gwesen sein
Oli: heheh toll ich will noch ein Bier, kuuul Mica hasst mich doch nicht..scheisse drecks musik..aaa so viele leute..heeeeöeöe
Mari: hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiii höööö? äääää? dsiiuuuuustz??

21 Comments:

  • At 15 Januar, 2007 22:36, Blogger Blubb said…

    Ich und nie min Arsch bewege zum öpps schriebe??? Ich bin meistens de erscht wo do öpps drichritzlet, wenn du wqs gschribe hesch! Pff :P
    Hmm, das mit de Rüäbli und em Zahweh isch zhoch für mich, wel ich mich gege jedes Gmüäs und jedi Frucht sträube. Do sind wohl wiedermol dAlktirli im Isatz gsi :P
    Ajo und bi dem PPP sinds jo wohl au nid allzu wiit weg gsi. Was in Gottes Name isch en Prärie Po Pingu??
    Ke Motivation meh gha?? Bää, ich hans uf jede Fall huere luschtig gsi. Ich hasses, wenns zviel Mensch het und dötte sinds jo wohl genau gnueg gsi - oder scho wieder fasch echli zviel! :)
    Ja da smuesi sege, hani echt cool vo eu gfunde, daser extra no für mich i nomol en Film cho sind. Danke Mari und Morisss. Vode Iseli bini masslos enttüscht und vode Raaaaaaaaaaatschg au aber vo dere nume es bitrzeli!! =P Jaaaa Frau Mari, sie schuldet mir tatsächlich no was. Aber für es Bier am Fritig vergissi das :)
    Naja, am Sunntig hani jo wele am Morge go schaffe, aber weli ersch so spot heicho bin hanis denn doch nid gschafft. Ich han bis am 9ni pennt und denn am 11i möse anes WB-Turnier, also isch au so nüüt mit uuschlofe gsi :/
    Wow, Kompliment. Bis uzf Beringe??? Das würd ich mir jo nie atue :) Hender de "Big Size me" glueget? MCDonalds isch gar nid guet soviel!
    Hmm, zum TUne - ich han vor 3 Wuche an Arschgeile gfunde, de heisst:
    Coco Tee & Johnny G. - Fling me Giv it Jah! De isch echt saugeil! Mauri, was isch din Lieblingstune? =)
    Haha, es Iseli - Ratschgfötteli isch echt huere herzig. Und Mari, du bisch au fotogen, hesch nume immer chli dÄugli zue xD
    We gsehts jetzt us mit em Update uf die neu Version vom BLog?
    Läck soviel hani no nie i mim Lebe am Stuck gschriebe, wenn das mol nid es Kompliment isch...!

    So, aber jetzt hani wichtigers ztue - twäntyfoooooooour chunt! :)
    Ich erwarte vo jedem en mindeschtens gliichlange Text!

    Ende und aus

     
  • At 16 Januar, 2007 11:17, Blogger Mari said…

    ich cha nümme...ich ha echt träne glachet ahahahah..oli bitte immer so luschtige comments schriebe..du heschmer de arbätsmorge so öppis vo versüesst...da glaubsch du gar nid..eigentlich isch jo überhaupt nid luschtig..aber für mich scho..weli dini tüpisch oliart genau kenne =) ich cha so öppis vo nümme.ahahahahahhhhahahhahahahahhahahhahahah
    oli oli wäns dich ndi geb..würi etz brüele nid lache..ahahahahhahahahah..
    es beschte isch eh: din big tune isch de glich we min..(ich weiss du hesch kei ahnig wa da füren tune isch aber dasch glich..ich weiss au das du mis reggae intresse hoch nimmsch, grad nomol glich..hauptsach du bringsch üs alli zum lache!! männer mit humor das braucht die welt..gell mica??!

    o root mol wane ppp isch..wers usefindet chunt min lieblingstune per msn zuegschikct über..=) also ran udn findets use.. mica du nid..wel en noramle büromensch weiss wa da isch..komisch das da de oli ndi weiss..bitte nu rote weners nid wüsset ahahahahha

     
  • At 16 Januar, 2007 22:58, Blogger Blubb said…

    Ja heeyy, ich versuechmer gliich viel Müäh zgeh we du ;) Ja, das wili au hoffe, mindeschtens es paar Tääg hülä wär denn jo wohl bestimmt agseit! ;) Aber rededmer lieber nümme über da das ich nid do chent sie, das machtmer angscht*buh*
    Hrhr, aber ich hanmer mega Müä geh bim umsetze vo de einzelne Wörter. Ich han es Anagramm us dim blöde Tune gmacht, hrhr =) Ja und es bruucht au Fraue mit Humor ide Welt, Fraue wo kei Humor hend will niemert. Ussert Männer o au kei Humor hend - das wird denn e luschtigi Beziehig :)
    Hmm, eigentli hetti jo jetzt wele roote was das ppp heisst, aber weme defür nid emol e Belohnig überchunt sondern au no bestroft wird, denn fehlt mir do dMotivation dezue :P
    Und ich bin jo au en Bürohengscht, aber das hani jetzt no nie ghört. Aber ich han e Idee. Isch das nid dperiode - totmer leid, wenn ich do es wiblichs Tabuthema asprich, aber die seged demm doch au immer "p" oder täg oder was weiss ich? Oder irr ich mich do?

    Hey, cools Bildli am Schluss, hans ersch jetzt gseh! Mhh, das machtmer Angscht, ich bin z'durchschaubar oder denn kensch mi eifach zguet, dass du genau weisch, was ich do denkt han, bä! =)
    Aber isch no interessant, was du so denksch wennt nid grad am rede bisch, das zeigt sehr viel Charakter und Intelligenz *ironie?* =P

     
  • At 16 Januar, 2007 22:59, Blogger Blubb said…

    Ajo Raaaaaaaaatschg. Hesch nid gseit du schriebsch au no en Bitrag? CHans doch nid sie, das dMari und ich üps do ällei unterhaltet - au weni do natürli nüüt degege het ;)

     
  • At 17 Januar, 2007 12:55, Blogger thilini said…

    Ich hans gschriebe gha aber äs isch ä fählermäldig cho durm bini jetzt extra no rasch chohaja au so viel ziit über dä mittag!
    also:)
    oli häsch der ja mega müäh geh zum beweise das viel schriebe chasch;)bin stolz uf dich:)

    ja am fr hanis au mega cool gfunde!nur dä luk hät mer chli leid tue um dä oli ume:)wäg sine ziigis! aber dä oli hät scho rächt rauche isch nid guet;)hehe solang ihr all det sind sisches doch tooollll!!!aber wän viel lüüt det isch es amgis scho cooler:)freu mi scho wahnsinnig uf dä FR!
    jaja da RAtschgi isa foti also dämlicher chani ja nümä lache!!???
    aber isch mega cool wän öber im usgang fötelet ich find da immer toll wämer die nacher cha aluege und schmunzle:)

    so dän zum samstig...bi masslos enttüscht vo dir oli!!ich ha doch scho bim erschte film zkämpfe gha,aber nei ratschg isch no bliebe wil sie dänkt hät dä oli chunnt no uf spatvorstellig da ane dän chasch nid scho hei gah und du seisch segsch enttüscht vo mir???däbi hani extra für dich (au zum noml mit dä anderne än film zluege)gäg mini müädikeit kämpft aber ha halt verlore!!aber isch en cooole abig gsi mit eu allne!!!wiä eignetlich immer mit eu:)hehe ich zahl der negscht mol au äs bier wänd mer däfür dä kinoiitritt zahlsch:)

    Und scho isch mitte Wuchä nur no 2 mol schaffe und scho isch Fr
    Also wünsch eu bürolüütlis und au dä anderene no än mega schönä Namitag.
    Ha eu lieb. Küssli rahel

     
  • At 17 Januar, 2007 21:07, Blogger Ince said…

    verdammt, ihr schriebed viel zviel, do chumi grad e schlechts gwüsse über, wenn ich nume so wenig schrieb, also schriebi lieber nüt!
    ok, isch e verarschig gsi und e zimli schlechti, ich gibs zue...
    schön, dass ihrs schö gha hend am samschtig und so...
    ich han übrigens kein lieblingssong, aber de findi no guet (vor allem de clip ;)) http://youtube.com/watch?v=SissD6j4hcU&mode=related&search=
    obwohl er chlige schnulzig isch!
    de fritgi wänder voll scho wieder use?? ich weiss nonig, ob ich denn chan... mol luege
    kei ahnig was das ppp söll, tönt für mich öppe glich merkwürdig (merk, ja ja oli), wie dini gedanke bi dene fotis mari ;)
    @steve: merci vielmol fürs couvert, wär aber nid nötig gsi, das so verbi zbringe! :)
    lg a alli, wo de komisch blogg da lesed, wo nid emol up to date isch (sorry für de sitehieb mari, aber isch scho chlige lausig! :))

     
  • At 17 Januar, 2007 21:22, Blogger Mari said…

    hahahah mauri du hesch den geburi...sicher chunsch mit!! und wieso schowieder? every week-end ist poordy time..usser me isch chrank...ok du hesch jo geburi..den chömmer die nid zwinge...=) schmeissisch no e party?
    ich ha hüt mini ppp gha..man weiss immer no niemerd wa da isch? ihr sind so lausig..ja nu denn bliibt min tune hald bi mir...es wer power point präsi gsi..jojo
    wa nid ööp to daate? aso gell he si sorry..jedetag weissi au ndi wa schriebe..ich ha e ideee ich c hönt jo jede tag mini gedanke kundtue..den wür so töne we underem föteli hehe..chönti jo echt..wener unbedingt e tagebuech vo mir wen..aber bitte ihr chöntet jo au mol heheh

    also guet nacht ihr alli..ha eu alli nid gern und gib eu au ken kuss =)

     
  • At 17 Januar, 2007 21:29, Blogger Mari said…

    ää jo mauri..ichhet dir die schnulzig siite gar ndi gä! abers schön mir chömed schier träne wnei de song amed am radio ghör haha..wenigstns seisch nid eifach cocoa tea &.... sonder bisch erlich..danke moriis =) und de klipp isch soooo geil vorallem die machart..modernschti technik gar ndi kitshcig voller action und spannig :) ahahahahhaha

     
  • At 17 Januar, 2007 21:57, Blogger thilini said…

    ja mauri also ich würs au cool finde wänd am fr au cho würsch!!he mit bessere lüüüt weder eus chasch du gar nid geburi fiire;)hehe mari wär no intressant wänd dini gedanke i form wiä underem foti würsch schriebe:)chasch ja so wiä ä gheimschrift mache:)

    Oja dä oli und dä merk eifach köschtlich;)

    und mari machsch mit öbe feritig mit mim ha eu lieb und küssli??
    dän schriebi halt nur no
    grüässli rahel=)

     
  • At 17 Januar, 2007 22:10, Anonymous Anonym said…

    als alärerscht mal vilä dank für diä tollä biträg ich finds immer wider amisant wänich zabig vom schafä hei chum und diä coolä tegscht chan läsä das stellt mich immer uf. Also dankä vill mal :). Aja mauri (ich weiss zwar nöd wiso mär dich so nännt aber ich nänn dich jetzt halt glich so) also dä clip oder dä song oder dä Tune bi youtube findi nöd schlächt schochli sentimental aber irgendwiä no schön und voraläm das si no am schluss hülät findi ganz toll ich het wäni erlich bin au fascht a gfangä :( ::: (fals äs irgendöbär nöt schägät diä doppälpünkt sötät tränä si.) Und mari also uf power point presentation wäri niäääääääääää cho so zum randä aber din "tune" hetti glich gern :)

    Ganz liäbi grüäss a alli wo das läsäd. Merk (@oli das bin ich wosich immer durs haar schtreift :) )

     
  • At 17 Januar, 2007 22:18, Anonymous Anonym said…

    Aja was mer no in sinn chunt obwohl ich vom letschdä fritig nümä alzu fill weiss ;) musi doch sägä dasäs mit eu alnä vill spass im usgang macht.

    Guät nacht und schlafäd guät.

     
  • At 17 Januar, 2007 22:44, Blogger Ince said…

    hehe, de clip isch echt geil mari! de mues nid voller action si oder voller halbnackter, schwarze männer, wo krass umetanzed und youh säged! :D
    ich säge nume, lueged eu ihri auge a! ;)
    das mit em up to date hani nume gschriebe wege dem neue blogg zügs, wo mir leider nid chönd benutze..;)
    wegem fritig weissis, wie gseit no nid, villicht machi öppis mit anderne, aber sicher nüt wegem geburi und so, das isch jo sinnlos (gell olicousine!)
    @merk: die nenned mich nume mauri, will ich halt ide erschte klass mol no so gnennt worde bin und sie sind halt chlige hinnedri ;)
    gruess Maurus
    PS: jetzt willi aber au no en richtige clip vo dir gseh oli!

     
  • At 18 Januar, 2007 13:21, Blogger Mari said…

    also hoi ihr...
    zerscht mol restepce to merk, daser amed do ane chunt und sin senf au dezue git...nomol zu minere ppp...power point präsi für die wos etz immer nonid gmerkt hend...sorry aber ppp isch de gebrüchlich usdruck..und wener min tune wend mönder eu de uf usserordentlich spezielle mari-ehrendi art verdiene..öppis anders gits nid...=) ich ha übrigens en neue lieblings tune..er heisst " dem a pussy" toll oder -.-' ja nu..wener de üsserscht tolli pusssy tune au wend mönderx au gard au verdiene..en klip gits minesnwüsse zum glück nid dezue...
    ok mauri ich sege nüüt me er isch scho schön din clip..ihri auge..ok =) ich achte denn mol druf..
    a jo merk du muesch dich denn nid bedanke..ich schribe gern...zumindescht lieber als anders..etz hani den e prüefig da machi zum biespiel weniger gern..do henders...
    a jo mauri wege de halbnackt männer..hör mer uf du hesch galub es gshclecht verwechslet..i dene klibs wo du meinsch sind dfraue halb nackt und shaked ihren äss mega krasse gangstas mit wiite klamotte und bling bling chettlene is gsicht..nu zum da klarstelle...und uf so clps fahri denn ganz udn gar nid ab!! yaggayouuu....
    no wegem update..da chömmer galub vogesse..wel ich erscht nochdem ich mis konoto zum admin gswitscht han woni scho erneueret han...ich het zershct möse switshce und den erneuere...jo aber ihr chönd jo au so texte...ohni dasmer zum neue gönd od. nid?? wens problem git mir sege ich erchäärs eu denn weni gard luscht ha...ahahaha eigentlich isches so au ganz guet den ha ich dkontrolle, wnai susch nie ha =) neinei iisi..hehe jo ich sto au ndi so uf geburiparty..alle sorganisiere udn so...
    chum doch eifahc mit üs...what a bam bam am fritig im tap und to much beng beng am sa. im chäller...tönt doch guet da wucheend...=) what a bam bam und to much beng beng..heheh gegeä rela rock segi nüt, bam bam gfallt mer aber de ander name hihih, isch jo glich ken kommetar beng beng jojo =) nei isch jo luschtig...so also ich wende mich wieder mol miner 2. ppp zue woni hüt i dä informatik söt mache, wer galub ich machs au,kenn mich nid!!

     
  • At 18 Januar, 2007 13:24, Blogger Mari said…

    sorry fpr mini tipp fäler..ihr kennets jo..ich bi nebet bi grad no mit de kollgin am tratsche gsi..si stoht galub uf de oli ;)

     
  • At 18 Januar, 2007 13:28, Blogger Mari said…

    sorry schowieder has nomol nid ohni fähler gschafft isch au glich...
    ich glaub ich schriib lieber mol mini gedanke uf, do cha ken fehler passiere: häää? waa? hööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö? hiiiiiiiiiihiiiiiiii genau! chchchchch echt? uuuuuuu!! aaaaa hmmmmm lecker...iiiiiii gruuusig wäääääää...hmm spiegelei...jööö pingu....wa hase? echt...volll geil...schnarch...kaffii hmmmmm...hehehehheh.vool geil...höhöhö...waaaaa.....lerne? wieso? ich liebe dich!! ich will dich!¨etz grad!! ohni underlass? nei ich mein nid de! ich mein de ander, de hassi? jo voll..nei ich cha gar nid hasse!..nei ich bi zschüch..jo vol..hmmmmmmmmmmmm, jo gell he...so gemein..weiss nid wieso...nei weiss nid..aaaaaaaaaaaaaaaaaa hahaha sooo geil...jo genau..jo eh!

     
  • At 18 Januar, 2007 15:16, Blogger Blubb said…

    Ha de Merk!
    Huere Merkwürdig, dass de Merk do isch, wel de Merk gar nid weiss was füre merkanti (Markanti) Veränderig de Blog für ihn wird. Aber er wirds schono merke! =)

    Ja guet Ratschg, us dere Sicht hanis no gar nie gseh - also denn bini doch nid vo dir enttüscht. Defür bini vilicht schwääääääär vom Mooris enttüscht, wel er morn vilicht nid chunt, obwohl er üs scho zugseit het, huere merkwürdig (Juhu, noch ein Merk-Witz) =) Ich hanem aglüüte und ihn volglallt. Wener morn nid chunt, hasster üs...

    Wieso freued ihr eu eigentli alli so sehr uf de Fritig? Ich mein, das isch doch nume das Realrock-Gsabber wo eh jedi 2. Wuche isch? Also ich freumi jo scho au, aber halt nid eso, dasis i jedem Bitrag und i mim MSN-Name schrieb... xP

    Zu mim Liäblingstuune: Also abgseh vo dem obe erwähnte hani natürli no en andere woni Cool find (Videoclip). Ich weiss aber nümme genau wens heissed, irgendwie Rednecks oder so. Und das isch das Lied mitem Indianerhäuptling wos so mega schöni landschaft und so zeiged... Vilicht findis jo dihei no. Mauri, du huere Schwöschter, söllder mol no e Videokassete vom patrick Lidner bringe (Düütsche Schnulzeschlagersänger)! (Spass) =)

    Ahhh, ppp isch e Power Point Presentation - alles klar. Mir seged dem ppt (wel das halt Dateiendig isch). Mir sind halt Techniker ;)

    Was, öppert wo uf de Oli stoht? heschere aber hoffentli shco gseit, dasser nid nume potthässlich sondern au en riiiiiiese arogante Sack isch und jede masslos fertig macht wonem über de Weg lauft (Die woner gern het machter us freud anene fertig und die woner hasst machter ernschthaft fertig). Und usserdem ischer eh jede Obed weg und verstoht au nüüt vo Shoppe und em suschtige Frauegschmäus. Die chan gar nid uf de stoh. Und lueged nomol mol die Bilder ufem Blog ah - grauehaft. ich glaub du hesch Oli mit Stephano verwechslet, das het beides es "O" im Name und i dim jetzige Zuestand (Dini ufgschribene gedanke) würd ich dir das sehr zuetraue, mari (Liebes fertig mache) ;)

    Hey, ich bin geschter im NEAT-Tunnel gsi. Das isch dött wos de Gotthard durebohred. isch huere geil gsi, müäni eu denn am Weekend verzelle!
    Oh Gott und min Vate risch hüt in Brüssel und chunt hüt Obed wieder mit em Flugzüüg ah bi dem Sturm, ich han huere Panik!

    So, das wärs gsi vo mir, ich sött au mol wieder chli öppis für dWirtschaft tue, seisch dinere Kollegin en liebe Gruess vom Oli (Hetter mir grad gseit, er sitzt do ide nöchhi) :)

     
  • At 18 Januar, 2007 15:22, Blogger Stefano said…

    hey youu a all!!hehe

    han mich mine lachträner entledigt,hahah,wieder breuhigt!!:)
    eifach zu amüsant eui kommentär, echt he!zum grööle,haha.me sött mole es buech veröffentliche drüber he!ihr wäred steiriich!!15 kommentär he,isch scho bald es buech,dezue denn no es wörterbuech für all insider,haha!

    übrigens mauri,freut mich, dass sgeld acho isch,retter in not,pienlich mit mim bargeldlose zahle gschiiteret,hehe. soviel zum thema abhängigkeit vo mooderner technik,gell mari!!:)die sach mitem namenswechsel vom dir, mauri han ich nid ganz gschnallt,jenu,aber am fr muesch doch schier arücke he!din geburi,din 20.!!!!!das isch das ereigniss he!!zahl dir au eis,hehe:)
    hejo merk,hesches nid ganz ufes normals pic gschafft,chunt denn no..!
    ich hock übrigens au im büro,mari, ide bude und han no nie was vo ppp ghört, vorallem nid vo prärie po pingu!!!dendig isch doch glaub .ppt, aber me weiss ich au nid,hehe
    und isch en tune eigentlich nur raggea/dancehaul, oder gilt da für alles? au 23i?haha
    übrigens no warnig a all fotoschüchterne!!!!ich han mini 2gb speichercharte becho,d.h. 1400 bilder!!!haha,also aufgepasst am sa,hehe
    und sorry mari, bi dim letschte itrag han ich vom ertse bis zum letschte wort bahnhof verstande!:(,hehe,wie wenn ich wohl vo autos vor dir rede....
    aber ich bi fliessig dra am neuhuuser slang,da wird scho mole no was,etzt wo ich sogar weiss wa alktierli sind,haha...

    also leutle,en wunderschöne tag allersiits,muen wieder mole in unterricht,haha
    also denn,tschööö

     
  • At 18 Januar, 2007 19:04, Blogger thilini said…

    Ja isch ächt krass 17 iiträg wartet halt all bis dä negscht itrag chunnt

    So ha jetzt din clip mauri au mol gluegt…ja slied isch no schön weiss nümä vo wo ichs känn…abr wän ich die gsi wär ich hett pauselos mösä grölle.immer id kamere luege

    Hehe ja ich dänk au dä mauri hät gschlächter verwächselt…säg eus mol än clip wos halbnackti maane hät!?

    Ja wiä scho gseit wär cool wänd morn au würsch mit eus mit cho…wän gönd ihr öbe?ich cha no tv bis am 10ni…mached wieder mol grät jipppiii!!! Ich ha eifach mega freud übercho mit eu allne in usgang zgah!!hani vorher scho autönt nur grad so negativ…aber sit dänä täg zwüsched winacht neujahr bi dä mari hani au mega gern übercho:) drum freu ich mich uf alles wo mit eu ztue hät also au uf dä frund da ich grad mini reggaephase ha freu ich mich dopplet;)so jetzt weishces oli;)isch din pa guet hei cho?

    Sosos öber wo uf dä oli staht wär isches dän?hehe

    Ohman am di hani min näggel agschlage macht immer no weh:( mega müäsam…
    Händer än schönä tag gha hüt?

    Ja am sa dän wäri natürlich au gern däbi aber ebä bin ja zarosa…hoff det chamer dän richtig go fäschte…freumi au wieder mol öbis mit dä anderne zmache wie z.b dä esther

    HEHE mari dini gedanke sind ja weiss au nid:)cool:)stelled eu mol vor mer wür immer so dänke.wär doch no witzig:)

    Also ich wünsch eu än schönä abig
    Tschüss =)

     
  • At 19 Januar, 2007 00:40, Blogger Ince said…

    also, ich wörd morn cho, wobi ich aber no zwei kollege mitneh würd...
    de sturm het bi üs bös gwüetet und will neuhuse sone ghetto isch, hets tatsächlich en teil vom dach vomne hochhus, wo öppe 30 meter entfernt vo üsem isch, weggwindet. sone blechteil vo det, wo öppe 10 quadratmeter gross gsi isch, isch denn vo öppe 20 meter höchi uf üsi terasse gheit... denn hend möse dfürwehrlüt cho goge das zügs wegbringe, isch no witzig gsi :)
    de sond heisst spirit of the hawk oli und de isch echt geil! ;)
    so, guet nacht a alli und bis bald

     
  • At 19 Januar, 2007 08:28, Blogger Mari said…

    guete morge zeme...=)

    oh jo mauri, de eli hetmer geschter vo dem ganze verzellt..tönt echt üübel..da het chöne schiefgo..und er het gmeint es heb no me so blächtingser abegluftet..echt üübl...de orkan kyrill meints nid so guet mit üs heheh....
    kuul dasst mitchunsch mauri...! und well du dicj dezue abelosch a dim 20igste drecks reggae zlose, derf ich eigentlich gar nüt schlechts über euen musik gschmak sege, es muss etz aber trozdem mol raus..jejje
    also dä song spirit of de hawk..ich ha de öppä i de 6. od. sogar 5. klass primar gloset..desch mo uf ere bravo hits druf gsi..aber ich ha mich im gegäsatz zu eu sid dere ziit bizli wiiterentwicklet..ich bitte eu...ich ha da det au mega schö und alles gfunde und dsiby het sich sogar dsingel kauft da weissi ni..aber ebe jungs bitte ahahah wa isch da...ich seg etz nüt me susch seget ihr mir nie me euen lieblingstune...ich mo mol en neue itrag mache..do simmer scho bim 20. comment...a dere stell moni grad mol danke sege a rahel an oli an mauri an stepooo an merk und a alli ebe wo in letschter t^ziit de einsam isa mari blog chli spannender gmacht hend..ihr sind würklich so lieb würcklich...ich wür eu am liebschte grad alll i arm ne..(dasch etz ironisch gmein gsi...)chchch
    tschüss ihr nüss

     
  • At 19 Januar, 2007 12:45, Blogger thilini said…

    hehe ja spirt of the hawk:)da hani freüner au amigs glost:)

    ja mauri isch mega das au chunnt und dini kollege werdets sicher au supi finde;)

    schönä tag no. bis hüt abig
    freu mi mega.
    küssli rahel

     

Kommentar veröffentlichen

<< Home