No, no no!

Hähö hähö hähö hähö hähö hähö...! Findsch au?

15 Mai 2008

für alli informationikus dokumentationikus assistentikus bald hoffentli usgelerntikus

Hoi ihr Bibl Piiipl :) (zum nomol normal hallo sege)

Alsoooo well ich eu scho so gnervt han mit „Erinnerige sammle“ „ich will mit allne vo eu no es foti well viellicht gseh ich eu jo nie me blalbla bla :)“ bevors fertig isch, hani do etz all föteli ufeglade und ihr chönds simpel und eifach bi eu abspeichere! Ich hooffe es stöört eu nid, dassmer eu etz halt do gseht! Ke angscht de blog luegt niemer a usser ich und zwei drü anderi dureknallti mädels! ihr chönd au reklamiere wener wend (bitte uf de richtige ebeni! Mached mir doch eifach es mind map wieso eu da nid passt. Begründet euri kritik, so chani si nämli denn richtig uffasse und nid mit em falsche ohr verstoh! Und achtet bitte druf daser nid mini persönlichkeit agriefed sondern lediglich dmethode liecht kritisiered aber gad mit aschlüssende verbesserigsvorschläg und au es paar positive pünkt. Seget lieber joooo „mmmhmmm“ „joooo“ „joooo“, „molll“ „mmmmh“ und jo nid „NEI“. Lueget au nomol d ziitachse a und moled mir bitte e bild…denn chanii euri gfühl besser i mir ufneh und voll druf igooo, mich verbesser und da ganz oohni dassi mi uf dütsch gseit „scheisse“ fühl debi!) aber nütze tuet alleg alles nüt :P hähö! Lerned fliessig aber bitte nid zu übertriebe, susch chumi wieder kriese über zzzzzz….bis nögscht wuche!

Kussus grossus gewaltikus enormikus liebus!! (pon di nosus!)



hüt morge i üsere lernrundi..einfliegen!!! einrollen! inechrüüche!!





vorere wuche :)































































































Do no es paar ganz alti..usem 1. alleg :)








bitte uf djohanna achte :P (bitte etz ke schimpfereie..nume ganz sanft hihi)












1 Comments:

  • At 15 Mai, 2008 22:38, Blogger Saimon said…

    Also... Kommentär schriibe isch immer so en Sach. Vor allem wenn mer am sälber uf dene Föteli druf isch. Also ohni sälber welle es allzu grosses Eigelob welle usspräche: Die Föteli sind cool! Wiiter so Frau Fotograph!

    Chasch ja na es paar meh mache. :-)

     

Kommentar veröffentlichen

<< Home