No, no no!

Hähö hähö hähö hähö hähö hähö...! Findsch au?

04 Mai 2008

pardi @ kammgarn

jojo... do mol wida e chlises podi-foudoalbum !! weiss gar nid wani no söll ileitend mitteile... ah es isch aifach chli e strubi pardi gsi... ich säg nu : mica der partyfotograf *haha* ha gar nüt würkli vo de party mitübercho, ich mein dän suufter no sonen "tüp" de ganz drink i 2 sekunde weg !! he ne du, wa söll de scheiss? ich bi jo anderst abgange mit dem !! puuuuooo den no glasscherbe und di ganz ziit het sich party bi mir glaub nu um da trülled *hahaha* we tragisch!! und den no diä hailauf-action *plliiiis help me* witer unne no en chline iblick i üsi lindli-sessions ??? chame da so nenne? ;) mengmol glaub scho !! *anderscht!!* we gseht eigentli en zesel us??? oder e zebrule??? mueni glaub mol im google igeh !! jojo... diä story mitem tiger&zebra... diä isch jo witer unne nomol erwähnt. weiss etz au gar nüm wa schribe ... ah doch hurry hurry ;) gell annick !! oder zumzum pumpum !!
schaub-smile :-)

do no de andrin . . . en reale schlaatemer :-)

mica voll häppi dass sie d'cam wida gfunde het im realrock audooo !!!

voilà ... üses modell !! ;)

super foudo niiid? ;) betonig uf nid!

jojo do nomol eis...

di krassen gangstas !! ;)


also da pic isch ja soooo witzig !! nai würkli oooohni scheiss niiid mari? ;)

da isch ja au e strubs pic !!

jöööh it's sooo sweet !!!

mister tiger am uflege !!

isa's reals lache !! hihi

mini sweet sista !!

ohhhh làlà !! der innige kuss !

*oooo*

no paar gstellti fotene *haha*

mari und isa ihr zebrittaaaas !!

mir wider am lindli am umespinne... mir chönd üs scho niä zruggneh !! nid wohr ??? ;)

3 Comments:

  • At 06 Mai, 2008 10:24, Blogger Mari said…

    Jo sällen :)

    jo micalina über dini seltsame awandlige segi etz viellicht lieber mol nüüt gell (mit betoooonig uf viellicht :P..)nai nai oder ich ha vo dere party au nid viel mitübercho wenn au us andere gründ we du. nochher hets mi voll flachgleit "es"..zum glück bini hei :)))
    jojo die föteli sind scho no lustig...ich bruch glaub echt mol öpper wo mir d auge öffnet :D imm woohrste sinn des wortes, NID?
    und wa da am lindli agoot isch glaub scho chli peinlich... ich seg nu "CH"..wer findet use wa die abchürzig bedüütet?? nid da womer denke wür..ich bi nid sooo patriotisch we de oli! (OLI! wo bisch au? a jo stimmt..im milidäääär...arme oli...nai im ernscht!!) :P aber bitte denn d löösig do inne nid luut kund tue...susch het den öpper gar ke freud :P ---> "CH"
    so ich schaff mol wiiter!versuuch ich!
    tschüsss küsss "CH" the real Thing!!

     
  • At 06 Mai, 2008 22:06, Blogger mica said…

    weli awandlige mainsch denn du??? ;) jo bitte schicked mol e augefee vorbi wenn föteli vo de marili gknipst wered !! hihi! abr sind au so schnüselig gell du maus... oje du... bi glaub chli dure. ah nai wieso peinlich??? isch doch ganz normal ;););) uuu oder noch nid? wenn da würkli so isch den halti mi mit eu drei glaub dem lindchen fern... :)verziehmer üs halt im dfluba. apropos CH... annick wo blibt din comment? ;) hehe oli!!! schick dr es grüssle is mildär!!! und an maurizius au es grüssle... danke eu nomol für de shotta! obwohl er mir gar nid guet tue het!
    bai,bai,bai,bai,bai

     
  • At 07 Mai, 2008 01:08, Blogger Beat Hochheuser said…

    uh-oh !! Gangstas ina di Town !! (mit betoooonig uf ina ;-)

    Also d'pix sind etz bi real rock au mol no online... äs ganz speziells Grüässli a därä stell übrigens au as Zebra und a dä rulendi Tigger, diä schinäd yo bi eu immer no voll im Trend z'si...

     

Kommentar veröffentlichen

<< Home