No, no no!

Hähö hähö hähö hähö hähö hähö...! Findsch au?

26 März 2007

Mir isch grad langwielig....

drum blibeder leider leider nid verschoooont...& da's grad so herrlichs wetter isch und hoffentli au so wird bliiibe, willi paar Früehlisgbilder ineplaziere =) würis wörfe würets jo kaputt go..daher (gell mica)....
Es tuet eim echt guet da Wetter, freu mi sehr uf de Rhyyy und uf d'Lindli Ziiit...schaad bisch nid do mic tschiggg..mömmer morn ohni dich und dis tape go =) aber bald wieder gell =)oli e chlini randbemerkig, ich schrib extra so eifach, dass au du drus chunsch...(ich mein demit eifach, ke schaal und party usdrück..s got au mol nid im party sondern um äää party!! ok? also bitte....ich zitier mol de oli..damals in ftan hetter nämli, noch dem er mich igehend gmuschteret het, gseit: "Mari!! Du bisch jo gar nümme blond?! Ok, etz bisch nümme atraktiv..!!" Danke Oli no, für de Satz, er het mer sehr gholfe i dere Situation...=) ich wüsst nid woni ohni dich wer..du machsch mer immer wieder so muet...!! Isch doch guet ich werd immer schlauer mit de Johre...so dasch etz alles ziemli zemehangslos und verwirredn gsi...und het usserdem überhaupt nüt mit em Thema ztue gha..ich leg etz also ganz zärtlich die bilder do inne und heb mol min Rand =)
(tömmer den es nögschtmol em taxi "driver" vorsinge?? you can reach mi pon tis, tats my total kapuutes cellular pohne..min akku hangt immer no ohni deckel ume..läck de arm siech... de frürt sich sicher bös an ääs, hmm mit dem moni denn aso au nid welle tusche möse)......jojo ich bhalt de shcrotthufe mol no..wenn ihr mich weg miner hoorfarb oder weg susch öppisem bsunders liebet, chönd ihr mir jo en neue chnoche schenke!!
ich ha grad chli en afall...es folget etz föteli vo vor 2 johr..in summer 2005 in berlin zum biespiel...und susch no paar wild duregmixt..föteli sind hald scho öppis luschtigs..!


ok, afange tutes doch nid mit berlin sondern mit em letschte summer reggae splash..schöni füess sista..mome aso sege...

Bujuuuuu isch voll geil gsi...vom toots hani nid sone guets bild..aber am afang vo üsem blogg hcöndern jo bestuuune =)

Siby der Ballooon =) uf di hiifahrt od. uf de rückfahrt vo bern?? uf dehiifahrt isch so geil gsi..hemmer de Aio troffe und er het üs mit esse vollgstpft =) hmmm feini aprikosedinglings...

dasch usem summer 2005..isa mit em biiabii hündli bim flo! Emma hets gheisse oder??

etz fangts a mit big bad berliin..checkpoint charly..super touris simmer echt super
super jugi hemmer gha..man beachte die baby matratzene mit autööli..do sind mini gäschte- better no besser chcch gell micatschigga
ufem babelsberg in bööörlin hets sones film dingaling museum..en original yoda..ich wissen rat für bekommen macht biite du glauben mir...
do no de ander he ich ha scho bizli angscht gha oder..

reggae dingling töffli
iliiis
potsdamer platz aso en teil devo glaub oder
die ichaufshüüser det sind echt zu edel und nid normal mir sind ke paris hiltons (zum glück die alt schrulle die..) drum hemmer da au weniger toll gfunde..lieber h & m...aber es gseht scho no geil us odrrr
i dem film park hets au en chlichinder egge geh..heheh bsunders wohl het sich det dsiby und disa gfühlt...bum bum bum bum bum bumb bum mr sandman bring me a dreeam..es sandmänndli oje oje hehhe ich cha nümme...ich weiss no woni chli sgi bi hani me angscht gahvor dem monschter & bi vo albträum verfolgt worde..vo wege liebs sandmänndli, do hani au scho anderi gschichte ghört....!!
jo
dasch es mahnmal in berlin..mega idrücklich , es holocaust-denkmal...würkli intressant, plötzli lauft me so we inen wald ine, lauft durab, und die steiteiler werdet denn so hoch we bäum und denn au wieder ganz niedrig weme do gseht...aso ich mue echt sege da het sich glohnt au wenns in ströööme gregnet het...
usicht vo de siegessäule
hahah siby mit em h & m ting vorem brandenburger toor
siegestingling....
brandeburger tooooor
isa mit big fish...=)...und de reichstag isch zwor e geils gebäude aso die kupple aber ich tues etz glich nid druf da bruchts eifach nid sorry...=)

ahahah etz au vom 2005 mini fam..eigentlich isch da föteli nu weg dem krasse brüederblick do..de felix mo scho au mol erwähnt sie uf dem blogg au wener erscht 14ni und no gaaanz chli isch..aber er isch nunmaal au en wohlgemuth und spinnt ziemlii...cha nümme (dasch übrigens dhochzit vo mine elter gsi..gshet romatisch us nid? vorallem es hochziitskleid vo mim mami wow de schleier, gsender da? de mo mindeschtens 10 meter lang gsi sie..moni aso sege =) ahahah nei ich meins nid fies hehhe
felix wa söll da, mich hauts hinne use und es gi mer schier öppis..als werer de liebscht, unglaublich er hets fuschdick hinder de ohre...
da hani mol übercho..echt guet oder da sind den ke spliffs wo die viecher im muul hend sonder d geld =) ebe oder...
heheh die föteli sind gad hüt entstande..würkli herzig =) vorallem de felix chas wieder nid lo wart nu duuu...
ahahahahhaha oje
endlich, ursprünglich hani genau die lindli fötelis welle ibette und zuedecke, me nid...dasch glaub vor 3 wuche?? mit de böxxli die erscht lindli party....mica da sind etz also die waaahrenböxxli wo sogar no ohni batteriiis betta und lüütaa laufet we dini =) hehe neinei mit dem böxxli diss mosch etz eifach lebe...mini böxxli sind hald gangstaaas fii leiiiiffff....heheh
smilendi isaa
schlofendi isa...=)
augezuekneifendi mari...

12 Comments:

  • At 28 März, 2007 19:59, Blogger isa said…

    hey druuu!!

    siuuper ting-dat...kuul mol wieder berlin fötteli und such so anders...findi toll moni also sege ;)d' heifahrt vo bern....isch ächt sehr lustig gsi...
    jo jo böörlin...in friedrichshein simmer jo gsi he,he...simmer doch ida kino ...hehe und det hät dä itriit nu so 5 euro kostet...hehe...aber bis mir's endlich gfunde gha händ...ojee oejee...;)jojo isch schono toll gsi...

    wünsch euch was...ilis

     
  • At 28 März, 2007 22:43, Anonymous Anonym said…

    jo leider simmer nie ane party..bi aber au froh he in berlin heti mi nu mit 20 andere getraut..schad hämmer genau de patrice verpasst dett weri debi gsi..tja...seeeeedd big bag city b b b be be berliiin heheh
    jooou jouuuuu......sizzla am summerjam..er seid jo sicher ab..ich galub gar nüt me..=(

     
  • At 29 März, 2007 23:46, Anonymous Anonym said…

    etz mol no en chline commet from mica...wani eich scho ha wele mache woni de kul itrag glese ha... mol was anders, öbis sehr sinnvolls, mome also sägä! vorallem moni sege, dass diä ethiopia-wespa 1000 pünkt verdient, he so was het doch style! de fisch do de gross im zoo do isch chli grusig und glicht ere ... ha de name nid schribe:) ihr wüssed jo vor wa ich sogar albträum ha und agressiv im traum umeschrei! ups;) jo zum schluss moni no sege, dasi echt au mol berlin besichtige mue, obwohl ich eich nid sehr viel vo städereise halt, wills eifach langwilig & ermüedend isch...

    bis am nöchst dunschtig!!! hehe vorher isch early-session & trinke mite schanin-schnagga agseit, viel spass wener mich den i de kammgarn empfange dörfed;) nai,nai scherz haha

    nice WE! ich zieh mr morn do im fri-son de stress iä... wird sicher e geils konzert, di härte isch vorallem, dass d'natty (mari & isa wüssed um was got) au det wird si:) haha ich cha nüm!

    bei,bei
    hehe ha vorher mol wida chli reggae-gschicht glese, vo de 30er johr bis zu de 90er johr... very interessant!

     
  • At 30 März, 2007 15:38, Blogger Mari said…

    so gots eu allne guet?? Ich bi wiedermol voll unfitt...fühl mi we vertramplet und zemequetscht..)= min buch chrampfed au wieder ume wenen gstörte... eieiei echt nervig! Scho grad chli wenen flügepilz, wo eim erschient (denn weme eigentloch will schlofe) und eim, mit sinnlosem züg übers lebe und em sinn devoo (wo eigntlich, so we ers usdruckt, ebe eigentlich sinnlos isch) vollquatscht und zu dem ane no mit em finger uf eim zeigt und eim uf üsssersch fiesi und hinderhältigi art uslacht...ich stelle mers etz zumindescht als nervig vor, nervig i...erlebt hani da persönlich erscht eimol..und zwor am st.galler vor drü johr...mit 39 grad fieber und alleg susch no paar droge intus (chamers nid andersch erkläre, willi if jedefall nümme erlebe..:D hami gar nid guet gfühlt!! Und es isch eifach underschtie wender droge undergmixt werdet, echt eifach underschti...) wie dem auch sei, so fühli mi etz...woobi nei scho nid ganz, da wer den chli zu viel (viellicht hani au eifach mol wieder nu en unghemmte schrieb- und mitteiligsdrang, da wer denn au scho bizli logischer....es isch hald friitig morge wa wetsch de gross mache oder...)..oder au scho Mittag...tja weme da genau wüsst..ziit tings sind jo bekanntlich amed au chli verwirredn (trozdem würi freiwillig natürli nie am 6i ufstoh obwohli erscht am 7bni möst..gell Isa =)

    so etz nimi no bezug uf person us fribouurg...seg mol, du meinsch die nutty?? du meinsch d'c.....mit em pulli wo du au hesch?? die goot au as stress?? aber hallo...viel spasss denn chasch jo denn en voll krasse battle/clash starte und sie voll übel dureneh/schüttle...
    wer chunt den mit dir mit as stress?? schaffhuuuusa piipel??
    jojo de stress (de hani au am st.galler gseh, aber a dem vor 2 johr =)..isch scho no geil gsi moni aso sege..mag ihn au no, würklich..nid so we de gimma (de fidni so rgggggg) ich bhalt lieber mis muul..ich chum eh nid drus im hip hop genre =) abr bim durezappe chömed eim amed si klipps under woni echt nuno cha lache und de chopf schüttle...
    jo ich bi am mittwuch wiedermol im reggae f. gsi...und ha wieder zviel kauft..nomol eine uf em small town boy..nomol de glich track vom degree damol aber ebe ufem small town boy und nid ufem sweet dreams..isch chli kompliziert aber ebe gell..den de guardian angel findi eifach hammer geil bsunders da vom vybz (brave vybz es chunt galub nid eimol öppis grusigs vor i dem tex..restepce..) jojo und den natürli endli mol de leader riddim..=)de rescht weissi nid mol me uswendig (chas sie dasi doch no en liechte blondschimmer ha??)
    den ischmer, woni scho usem lade dusse gsi bi, so eine nogrennt..no herzig heheh..er so jo ob ich en dj segi(ahahah ich und en dj..hmm ich segetz mol nüt!!)..hani chli mitem gschnört uf englisch dasch amed no witzig (franz chönti niee niee drum restepce mica, da wer de horror für mich, ganz klar!) hehe uf jedefall seg er de dj. speedy vo gamrock sound und er legi amed mit k.o.s crew ide kanlzlei uf..kei ahnig ha no nie öppis vo dem ghört isch aber en mega liebe gsi..(au wenns hald immer chli di glich masche bringed..dasch etz nid bös gmeint gar nid =)..aber es isch hald scho so..aber isi oder...) hetmi denn no ufen kafi iglade bis i uf de zug ha möse.isch uf jedefall intressant gsi..mer hend über konzert gredet...er het vozellt er seg am jr. kelly au in sh gsi und heb e duplate mitem gmacht zeme mit real rock? bi nid ganz drus cho..und de anthony b.kenni er persönlich da seg en suuper tüüp ka ob da stimmt..denn hemmer no übers konzert vode queen und em turbulence gredet..er fänids schad dases nu so churz gsi segi und so und de anthony b oder au de capleton wüssit halt no weme menschemengi underhalti und dmusik richtig übere bringi..vielne gösis eh nu um de cash..er het voll recht..isch echt no intressant gsi...=) so mit so lüüt zrede..mir sind jo nid i die szene integriert..daher findi denn immer spanneend mol chli mit so öppertem zrede...=) so etz moni aber schafffeeee
    kuss pon di nooses!!! euri marii

     
  • At 01 April, 2007 14:32, Blogger Mari said…

    joo mica do hesch scho chli recht..stadtereise sind astrengend...vorellem weme sich, so we mir da erstuunlichwerwies gmacht hend, chli kulturelllll betätiget..het sich aber scho au glohnt findi =) muss halt auch mal sein....herrlich es wetter schlot wieder in richtig früelig um..ich hoffe da hebt mini luuune..nid so we womer am 5i usem tap cho sind unds gschneit het..dasch en gigantische tüüfpunkt gsi ;)

    ringggdinggdoong..

     
  • At 01 April, 2007 14:33, Blogger Mari said…

    RÜ.RÜ.RÜ.RÜ.RÜ RÜÜÜÜÜÜCKENLAAAGE....

     
  • At 01 April, 2007 17:26, Blogger thilini said…

    hey ja da wätter isch mega herlich.nur hani helfti vom tag eh verschalfe bi fäng am halbi 2 oder so usem bett cho und mol usem zimmer glofe...nocher hani no die scheiss iträg mösä go zämä sueche i mim zimmer und iordne und alles dopplet loche wils 4 löchrige ordner isch.läck man wieso hanis nid immer vorzue igordnet???und morn dä ganz schit no mit id schuel träge nervig nervig noml nervig ächt...aber immerhin schint z'sunne.
    dän wünschich eu no än wunderschönä tag und hoffentlich isch morn au weider so schön...
    tschau tschaua zämä

     
  • At 02 April, 2007 14:56, Blogger Mari said…

    heheh ratschgg ratschhhh wa machsch au wieder aso echt =) bi mir gshets nid andersch us..mit em underschied, dass ich da vorhabe vom "Irodne" leider leider schon seit geraumer weile aufgeben habe..welch ein jammer....ratschgii chum au u sh gfälligscht am oobed..as lindli..es isch herrlich am riiii...öppis würi a sh vermisse weni wegzie wür und da wer ganz klar de rhyyyy =) hmm wobi gell zrüedlinge ischer jo au de rhyyyy..aber in sh ischer schööner chchch
    so dru schaffet und schuelet alli schöön...
    übrignes gits rototom news: fantan mojah..=)

     
  • At 15 März, 2013 11:49, Anonymous Anonym said…

    ways to buy ativan online lorazepam 1mg street value - snorting lorazepam 1mg

     
  • At 17 März, 2013 04:45, Anonymous Anonym said…

    cheap tramadol no prescription tramadol dosage levels - tramadol dosage for goats

     
  • At 17 März, 2013 13:50, Anonymous Anonym said…

    http://staam.org/#36750 tramadol hexal 100 mg - buy tramadol online cod

     
  • At 30 April, 2019 11:33, Anonymous CHEMIFEGO said…

    WAS ISCH DAS?

     

Kommentar veröffentlichen

<< Home