No, no no!

Hähö hähö hähö hähö hähö hähö...! Findsch au?

25 März 2007

....sägä nu POLICE !!!

also als ersts willi do mol sege s 'hät sich wieder mol glohnt idi root zgoo...aber wänn tuäts da scho nid odrr..=)) nei ich has ächt suuuper gfunde am samstig (also gester)...di erst gruppe hani zwor nid würklich kennt...aber anstatt dä gyptian wo jo vorher mol agseit gsi isch, isch diä jo cho....nocher queen ifrica...eifach hammer...und dä turbuelnce...au suuper-wundertoll gsi...mänigsch chli z schnell abbroche wänns geil worde isch =)) aber susch ächt sooo hammer...hehe...

d'hiireis wiä immer mit dä mica ihrne nid-dörfende-fehlende-red-wiähnachts-böxli =))) (bitte nid als beleidigung für dini üsserst tolle böxli uffasse) mit ähm immer wieder glosete notorious natuüürlich...hehe...okey....dänn hämmer no ä kontikteur-ting gha mit dä ticket-axessoires sibiy und ich händs no möse go umtusche in zh und grad no wege dä ziitumstellig gfroget...wiä diä züüg jetzt fahret...am 2 und am 3 noch alter ziiit.....und dänn isch los gange... dä üsserst nid druss-choändä-mensch (läck isch da än struube usdruck ;) hehe) am bahnhofschalter hät än riese durenand gmacht dass ich selber nümme durs cho bin....(aber da isch eigentlich nid soo schwer bi mir mich z'verwirre)...am schluss isch dänn drufusecho mit absproch vomene andere mensch wo au no gfoget hät(leider weissi sin name nid..und diä ufklärig isch dänn au erst ide roote gsi aber da isch jetzt näbädsach)....dass diä züüg noch neuer ziit am 3 und am 5fi fahred...

siuuuper also endlich gschafft mit däm ticketzüügs...bide tramhaltestell achoo ,igstige und dänn bi dä rooote aglangt....siby und mica sind dänn uf dä 3 zuug und mari und ich uf dä 5fi...:D...

sind vo dä roote zum HB gloffe, da heisst händ üs chöne im marlon äm stamm und ihrem kolleg aschlüsse. sehr witzig gsi, wel ihri disskusione inere sehr spezille sproch unterhaltsam gsi sind, hehe ;)

und jetzt chunnt äbä no dä höhepunkt...achtung mica & siby.....
sind ade police vorbii gloffe....det wo mir mit äm mica-auto üs nochem anthony b konzert voreme verfolgende police-auto versteckt händ...mit ähhm luuut laufende police-tune vom anthony im auto....muahhhaaaa...ich cha nümme nümme.....und loged do han sogar bildlichi darstellig vom parkplatz...=))))












noch däm simmer au bald am HB acho...schnell no än kaffi gholt...und ab uf dä zug...zerst simmer so ziehmlich kaputt gsi...und nocher so geges leschte dritel vode zugfahr hät üs s böxli-fiäber-packt do üseri mica leider scho füäner hei gange isch hämmer jo keini meh gah...also hät mari ihren mp3 führe gholt und mir händ hüs je ein chopfhöre is ohr tuä...und agfange party-singe ;)) hehe mir sind böxli gsi...wird au eher struuub tönt ha ...muahhaa...aber isch siuuuper gsi wirklich...nocher uf dä bus heiwärts...und am 4rtel vor 7bni (summerziit verstoht sich) bini dänn ändlich im bett gsi...leider hani am 4rtel vor 10ni scho wieder möse ufstoh, do mir bi mim onkel iiiglade gsi sind zum geburtstagts-brunch, er isch am di diä wuche 50gi worde....siuuuper ting-dat do dörf ich natürlich nid fehle...odrr ;)))

immerno fitt wiänen schal mit 3 stunde schlof wünsch ich eu no än schöne obig...mä gseht sich, ilis ;)

2 Comments:

  • At 25 März, 2007 22:19, Blogger Mari said…

    hey druuuu & druuuu (dru in mehrzahl)
    ilis danke für de itrag super ting dat! und mach da denn wiedermol ud zwor no effizienter, so dases au mit de föteli grad und bedingisglos klappet =)!!
    isch echt geil gsi mmoni aso sege!!
    nu scho de afang im zug mit de boxxää heheh (michelle de turbulence het nid nu ein tune wo "notoriousss" heisstt, gell es git au no ander..) mir hend nie die andere derfe lose voll nid schön he =) nainai...uf jedefall da chaos mit dene ziitä owee owee..
    dkonzert sind geil gsi..ich bi positiv überrascht gsi vom turbulence..wel ich ha immer es gfühl gha, de cha sicher nid guet singe live...aber er hets voll im griff gha..es einzig wo gar nid suppa isch od. gsi isch, isch daser jede geil tune gad wieder abbroche het und zum nögschte wiiter isch...echt nei so schad!! aber susch hammer. dqueen ifrica isch au de hammer gsi, die powerfrau die =) so herzig echt, öppis sehr speziells!! leider chli churz aber jo mmerthin es paar geili tunes und die sind zimli abgange!!...jo de heiweg..nochdem dmica und mini schö eifach schho hend welle go he simmer hald no blibe oder...und nochher den we scho gseit gloffe zum hb...holy shit! heheh da machi galub nümme zumindescht im winter nid..(susch wers no isi gsi) hehe jo die andere he..ich cha nümme..dasch echt luschtig gsi =)zum glück hends üs mitgschleppt allei weri nie det duregloffe wens scho in nh so schlimm isch, wie schlimm denn in züri?? jo ebe oder..aber dasch au es mindeschte gsi wo de marlon het chöne für üs mache :D ursprünglich hettee mit ihn jo möse mitnhe..gell du shcloofmütze hehhe..(schad hemmer ke boxxä gha uf de rückfahrt echt schad heheh..mir chranke suchtis heheh den simmer hald selber boxxä gsi wa zili komisch usghe het denki etz mol)
    so ich mo etz wieder goo oder...
    tschau druuuuus!!

     
  • At 26 März, 2007 17:09, Anonymous Anonym said…

    @ isa: voll kul din itrag! het mi grad gfreut dass was druf het, öbis sinnvolls, gschiids und luschtigs, we üsen blog da nu cha büte - gell mari! grr schad chani do öffentlich mini wuet gegeüber gwüsse tings nid loswerde, wür en richtige addrealin-kick geh;) hihi da mitem police-tune und em auto ufem police-platz;:)cha nümm;) we mir det! poliiice! jo allerdings, mini böxli mönd eu gfehlt ha weners so dringend nötig gha hend:)
    ui sött wida go schaffe..............................bye,bye bis bald

     

Kommentar veröffentlichen

<< Home