No, no no!

Hähö hähö hähö hähö hähö hähö...! Findsch au?

24 September 2006

hey hey!!!

hmm.. ich meld mich au mol wieder... bi scho eher länger nümm go üsi siite bsuächä...sött mich chli schämä...aber kuul mica bisch jetzt au däbi...chasch jo mol paar fötteli vo fribourg ufälade dänn gsemmer wiäs du so häsch döt unne....=))) mir chömäd di jo cho bsuächä am seedkonzert...hämmer mol vor....wär scho no kuul....gäll mari???... hmm... sisch sunntigobig und han eigentlich irgendwiä än kuule film welle gugge aber s chunnt gar nüüt....wiä immer. aber ich mag eigentlich au gar kein film luägä..ha gnuäg film gha da wuchenden...aber no lustig gsi... =))) heheh...wiä isch da eigentlich michelle...häsch au än fernseh???und wänn jo isch det alles uf französisch .... alleg scho hä.
so lüüt min ziehmlich sinnlose biitrag do tuäni mol wieder beende =)) heheh....machets guät än guätä start id wuche morn...

Crazy froooooog...!! ring dingdingdingdingdingdingding dooooong...ring dingdingding doooong! =)

3 Comments:

  • At 25 September, 2006 12:59, Blogger Mari said…

    wow irene =)
    du hesches tatsächlich au wiederemole gschafft...! respect mannn..hihih lueg mol ide hütige SN, de chooooseee (ruben) isch mitemne föteli dinne...hihi ich hoffe er isch nid hässig weg geschter...sorry goosche du äusserts wilder mustang ( hehe neinei nid ernscht neh, du kensch üs jo... weisch no früäner?) ich ha dich viel spooot erkent am lindli =)aber sehr worschdinli hesch du üs au nid gseh nid wooor?...ringdingdingdingdingdingdingding doooooooong ding ding ding doooooooong!!!

     
  • At 25 September, 2006 13:11, Blogger Mari said…

    aa jo übrigens..uf africanbeat hets scho neui riddims...chasches aber nonid alose leider!!
    he ich cha echt nüme warte bisi wieder in reggae fever cha!!
    bruch oder will soooo viel he...uf de holding freui mi am meischte und de wear you to the ball remix willi unbedingt ha...den wer do no di ting, king orle und sooo wiiter..eifach zviel hald =)
    ahaha die film sind echt recht üübel gsi vorallem de mitem dr. dre und em snoop dog =) he nei echt vol chrank...
    shit he ich mag nid go schaffe voll nid...und da wuchgeend isch au nid so toll gsi he..schad bini am fritig nid so fitt gsi..aber die soundsgood sind echt geil gsi!! hend mer voll gfalle!!
    so etz aber fertig..mo wieder go schafffee =)

     
  • At 25 September, 2006 16:13, Blogger isa said…

    hehe...jo mega schaad mä cha immer nonig alsoe uf africanbeat..egal...jo voll da würd au öppis cha mich sicher nid entscheide wani dänn will chaufe...oder am schluss häts dänn gar nid da wome will...=))...uii jo diä flim chchhc....=))

     

Kommentar veröffentlichen

<< Home